Onsdag: En hjältehistoria

Idag tänkte jag briljera på bloggen med fiskefoton, helst av mig själv som håller upp en fisk jag knappt orkar bära. Tyvärr blev det inte så. Först övergav fiskelyckan mig, nästan en timmes fiskande och inte ett enda napp, endast några rejäla myggbett. Just när jag (lätt bitter över fiskbristen) skulle ta ett foto av lite sjögräs jag hade fångat och sedan trampa tillbaka till Turistbyrån tappade jag kameran! Rakt ner bland stenar föll den, studsade flera gånger och hamnade sedan till hälften i vattnet. Då dog den och vägrade slås på igen. Ve och fasa!

Men efter att ha legat på tork en halvdag började den leva igen...den är en sann hjälte!


Idolbild av hjältekameran


Västra Ringlet


Mysig stig vid sjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0